Kesätyöhaku

Haluatko kesätöitä seurakunnalta? Toholammin seurakunta hakee kesätyöntekijöitä Toholammin, Sykäräisen ja Lestijärven hautausmaille. Työtehtävinä on kukkien istuttamista ja hoitoa, nurmikon leikkuuta ja muita ulkotöitä sekä heinäkuussa tiekirkkoesittelijän töitä. Työaika on arkipäivisin klo 9-15, työskennellään kahden viikon jaksoissa 1-3 hengen ryhmissä. Jos olet vuonna 2008 tai sitä ennen syntynyt reipas nuori, ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella su 24.3.2023 mennessä. Tehtävän palkkaus määräytyy Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukaan. Työaika on 6 h /päivä, 30 h /viikko. Työpäivät sijoittuvat maanantaista perjantaihin. Hakijoille ilmoitetaan valinnoista. Tarkempia tietoja talouspäällikkö Sari Anttilalta. p. 0401822750.

Ajankohdat