Pasi Palmu lähetystyöntekijä (Toholammin seurakunnan nimikkolähetti)

Kuva:Pasi Palmu

Olen toiminut pappina seurakunnassa, varuskunnassa ja järjestötyössä yhteensä yli 20 vuotta. Uskon sen olleen hyvää harjoittelua lähetystyöhön, johon nyt olen saanut kutsun. Saksassa on viime aikoina kääntynyt suuri joukko maahanmuuttajia kristinuskoon. He ovat innostuneet evankeliumista, mutta ottavat aivan ensi askeleita Jeesuksen seurassa. Tehtäväni on opettaa heille Raamattua ja uskonoppia, jotta he puolestaan voisivat auttaa omiaan Kristuksen luo. Islamin maailma on pitkään ollut evankeliumilta suljettu. Meidän aikanamme Jumala on avannut merkillisellä tavalla tämän oven. Ehkä Euroopassa Kristuksen kohdanneet ovat vielä joskus julistamassa ilosanomaa synnyinmaissaankin?

Pasin työstä tarkemmin linkissä.

Pasin viimeisin lähetyskirje.

Pasin  lähetyskirjeitä.

Liity tukirenkaaseen

Kuulumalla tukirenkaaseen saat ajankohtaista tietoa lähetin työstä. Saat myös viitenumeron, jonka avulla voit lahjoittaa lähetin työhön säännöllisesti tai sinulle sopivana aikana.

Täytä lomake ja sinulle lähetetään lisätietoa sekä lahjoitusohjeet.

Tiedustelut: Anna Poukka, (09) 2513 9220, anna.poukka@sley.fi